مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

 راه اندازی خط ملی نماد در آموزش و پرورش استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی خط ملی نماد (اورژانس مشاوره دانش آموزی 1570) در آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد. 
کد خبر: ۱۳۴۲۵۷۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛احمد اسکندری نسب،گفت:در شرایطی که مخاطرات گوناگون،سلامت روانی و اجتماعی کودکان و نوجوانان را تهدید می کند،شناخت و استفاده از ظرفیت های متنوع و راهکارهای جامع برای دسترسی دانش آموزان و خانواده ها به خدمات مورد نیاز راهنمایی،مشاوره و مددکاری ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود:مرکز اورژانس مشاوره دانش آموزی با شماره 1570 با هدف تسهیل در دسترسی به موقع دانش آموزان، والدین و معلمان به خدمات مشاوره ای رایگان شامل مشاوره تحصیلی،خانواده، اختلالات یادگیری،اختلالات روانپزشکی، روان سنجی،گفتار درمانی و مددکاری اجتماعی و با رویکرد واکنش سریع و به موقع در فوریت های روانی-اجتماعی راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد:تمامی دانش آموزان، والدین آن ها و معلمان می توانند همه روزه از ساعت 8 الی 20 با شماره گیری 1570 از خدمات مشاوره ای رایگان بهره مند شوند و چنانچه نیاز به ارائه خدمات بیشتر باشد مراکزی در همان شهرستان یا منطقه یا نزدیکترین مرکز مشاوره در شهرهای مجاور به متقاضیان معرفی می شود.

بر پایه این گزارش،آیین آغاز به کار خط اورژانس مشاوره دانش آموزی 1570 با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، معاونان پرورشی و فرهنگی و آموزش متوسطه،روسای ادارات امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی،مرکز مشاوره،حراست و روابط عمومی اداره کل و مسئول خبرگزاری پانا در مرکز مشاوره آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها